Każdego roku półki apteczne zapełniają się nowymi produktami. Ale tylko nieliczne propozycje - dzięki sprawdzonym, odpowiednio skomponowanym składnikom i bezpiecznemu działaniu - są godne uwagi. Aby ułatwić konsumentom wybór i wskazać wartościowe nowości rynkowe, plebiscyt Laur Konsumenta stworzył kategorię „Odkrycie Roku”. W tym roku tytuł ten przypadł suplementowi diety...
To właśnie w przypadku suplementów diety podjęcie odpowiedniej decyzji zakupowej jest szczególnie ważne. Dlatego też godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2011” tak bardzo cieszy firmę Walmark – producenta preparatu ArthroStop® Lady.
ArthroStop® Lady to suplement diety stworzony specjalnie z myślą o kobietach aktywnych i świadomych, że o układ ruchowy należy odpowiednio zadbać, jeszcze zanim pojawią się pierwsze problemy. Zawiera glukozaminę oraz innowacyjny kompleks OsteoFormula – złożony z wapnia, witaminy D oraz K – który skutecznie pomaga w utrzymaniu zdrowia oraz właściwego odżywienia kości i stawów. Kombinację OsteoFormula stworzono na podstawie wyników badań naukowych, które wykazały wyższość suplementacji witaminą K i D nad suplementacją wapnia i witaminy D.
ArthroStop® Lady wchodzi w skład rodziny ArthroStop®, do której należą także: ArthroStop® Walmark Classic, ArthroStop® Plus z Imbirem, ArthroStop® Rapid oraz ArthroStop® żel.
Kategoria „Odkrycie Roku” stworzona została w celu wyróżnienia produktów nowych na rynku, które charakteryzują się wysoką jakością i nowatorskimi rozwiązaniami, a także, już od samego początku, cieszą się zaufaniem klientów. O przyznaniu nominacji decyduje komisja, która ocenia szereg czynników – takich jak m.in. innowacyjność czy prognozowaną dynamikę wzrostu popularności.
ArthroStop® Lady to preparat spółki Walmark – największego producenta suplementów diety w Europie Środkowo-Wschodniej, który rozpoczął swoją działalność w Polsce w 1999 roku. Podążając za światowymi trendami oraz potrzebami konsumentów, firma Walmark stosuje najnowocześniejsze rozwiązania i stale poszerza gamę swoich produktów. Strategia ta znajduje wyraz w licznych otrzymanych nagrodach oraz wzrastającym zaufaniu klientów. Do najpopularniejszych produktów firmy należą: Marsjanki, ArthroStop®, Permen®, Urinal® oraz Benosen®.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/arthrostop174-lady-odkryciem-roku-2011